I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 16 april 2009

Av Marie - 16 april 2009 23:16

LINNARP Skrivbord Svart 1395:-

ALEX Hurts Vit 995:-

LINNARP Bokhylla Röd 1995:-

LINNARP Vitrindörr till bokhyllan 995:-

KARLSTAD Bäddsoffa Mörkbrun skinn 12995:-ANTIFONI Arbetslampa 349:-

FADO Bordslampa 79:-

STORM Golvlampa 199:-

KVART Golvlampa Röd 169:-/st

LERAN Taklampa 799:-


Bilder från Ikea. Vissa saker går att beställa via nätet, andra måste man till butiken.

Av Marie - 16 april 2009 22:57

Om en stund tänker jag ta och läsa vidare i Iskallt våld och ta och studera postorderkatalogerna, i hopp om att finna lite nya kläder till sommaren. Sen ska jag ta och fundera över vilka smycken som jag vill ta och beställa hem i nästa vecka, men jag vill helst ha bestämt mig ungefär vad jag vill ha tills dess, jag är förnärvarande svag för smycken som inte går att köpa i Sverige, de finns planer på att etablera sig här, men just nu finns bara taxfreebutiker på vissa båtar och via deras webshop att få tag i den, och smyckerna är ju bara så fina, i all fall en hel del av dem. Men sen ska jag väl fika om en stund och så ska det väl ta och städas en stund imorgon, och så ska det promeneras imorgon också, jag ska kanske försöka att promenera två gånger imorgon också, så jag går en lite längre sträcka än tidigare? Hoppas att det inte ska blåsa så mycket då, för då går jag bara en sväng.

Av Marie - 16 april 2009 19:40

Idag har jag gått riktigt mycket, mer än jag brukar göra. Först gick jag sträckan som jag brukar gå men något annorlunda och träffade delar av min släkt sen gick jag förbi apoteket hem, och så har jag nu hämtat packetet med hårprodukterna som jag beställde i måndags och sen orkade jag inte vänta en halvtimme på att bussen skulle vända tillbaka, så jag promenderade ner till stationen och tog bussen hem igen, och det var samma chaufför hem som ner på byn. Men nu täckte jag inte göra så mycket mer, jag tycker att jag har rört på mig tillräckligt idag, då jag gått runt 2,5 km. Annars medan jag väntade på bussen, såg jag en del böcker som jag har velat läsa nu har kommit ut i pocket, så det är väl snart dags att uppdatera min bokhylla igen? Sen börjar det bli dags att åka ner till centrum igen, för bland annat inköp av vårskor och sen funderar jag på att kanske köpa saker jag lovade mig själv under långfredagen, efter jag kommit hem från utlandet, då kanske den har skjukigt lite i pris och jag hoppas i alla fall att den finns kvar då, jag är så sugen på att köpa den redan nu. Men jag får nog ta och vänta lite längre...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards