I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 23 april 2009

Av Marie - 23 april 2009 21:55

Får se om jag kommer iväg och shoppar lite imorgon? Och sen ska jag också börja läsa Den tredje hemligheten, man blir ju lite nyfiken om det kan finnas en första och andra hemlighet också, eller så finns det bara den tredje som syftar på att boken faktiskt heter så, och den ingår i en triologi och jag har hela triologin det gäller bara att läsa den i rätt ordning. Annars har jag andra planer som jag vill ska hända inför helgen men också i sommar, sen sitter jag också och kollar in roomservice på nätet, förut såg jag dregen men nu är det tydligen emd få ett nytt rum. Annars ska jag nog ta och fika en stund för varva ner en stund innan jag ramlar i säng. Nu sedan jag har börjat promenera varje dag så är jag helt död när jag väl ha somnat. Min mamma säger att inte ens en elefant skulle kunna väcka mig, men jag sover nog rätt tungt när jag väl ha somnat och sen sover jag i flera timmar tills jag vaknar och är pigg. Men jag hoppas att jag kommer iväg på någon shopping imorgon annars får jag göra det i helgen. Sen får jag se vad som händer mera.

Av Marie - 23 april 2009 17:36

Idag har jag hunnit med en hel del, som att jag har promenerat för en stund sedan, och av någon anledning får jag fortfarande ont i högerfoten medan jag går och strax efter, men att det slutar efter ca 3 minuters vila. Det är väl foten som inte är van som säger till genom att göra ont, men en del avs smärtan är nog också träningsvärk. Sen har jag äntligen läst ut Iskallt våld som var spännande till sista sidan, och jag kommer att läsa del två i serien som finns här hemma lite senare under året, det är jag säker på. Det var nästan skrämmande att följa jakten på mördarna som fick ett helt oväntat slut. Vill du veta mer så får du plocka upp och läsa den, för jag vill inte avslöja något, för den som kanske vill läsa boken. Och den bok som jag precis ska börja med heter Den tredje hemligheten av Steve Berry, den bok jag valde ut i slutet av förra månaden är inte den första delen utan den andra, så jag börjar nu att läsa första delen i triologin först. Och i höst ska jag nog ta och handla lite armband i silver, jag har redan spanat in några stycken men det får vänta en tid, under tiden kanske jag hittar lite andra smycken som jag vill ha?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards