I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 12 april 2009

Av Marie - 12 april 2009 19:08

Idag har vi äntligen blivit klart med landet, och det känns i kroppen. Man är alldeles trött och slut på vad allt om jord är, för närvarande och sen har man upptäckt nya muskler i kroppen som man gärna skulle vilja säga att man började upptäcka dem först för en vecka sedan. Men det går ju inte riktigt till så, har jag förståt men det känns så i alla fall. Annars har jag hunnit med att läsa en hel del, närmar bestämt 70 sidor än så länge, och det är ju en hel del när man tänker lite efter framför allt när jag även har vart ute i landet idag. Och vilket väder sedan, jag undrar var de låga temperaturerna och molnen tog vägen? För hela helgen har varit solig med temperaturer över 11 gradersträcket. Och jag ska snart återgå till läsandet men innan dess tänker jag nog ta och beställa det jag funderade över igår. Annars går det alltid att göra det imorgon, och så kan jag återgå till att kanske försöka läsa ut boken redan idag? Sen får jag se om det blir någon film innan sänggåendet?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards