I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 14 april 2009

Av Marie - 14 april 2009 22:46

Idag har jag läst lite ur Iskallt våld sen har jag sett både Dumpad och En askungensaga, och bägge var roliga men det var nog lite i senaste laget när jag såg Dumpad, för att jag orkade inte skratta så mycket som jag hade velat. Det var helt enkelt för sent för det är jag rädd, då var det bättre med den andra filmen som jag såg efter 18.00, och som var smårolig hela filmen igenom förutom när det var lite drama i vissa situationer. Och om en stund ska jag ta och fika lite och sedan ladda inför imorgon. Då jag måste ta och städa mitt rum, hur tråkigt jag än tycker att det är så måste jag göra det, men det är under protest för jag hatar att städa. Annars har jag faktiskt gått en liten promenad idag, fast jag fick lite ont i fötterna så när jag kom hem så fick jag ta och strecha dem men nu känns det mycket bättre. Men bäst är det nog att gå ut en stund imorgon också, men det får bli innan jag har städat och efter mitt andra ärende som jag ska göra imorgon. Hur blev det så här mycket på en gång? Men en sak har sin plats och tid och jag ska nog hinna med dem om jag börjar i tid, så det är väl lika bra att jag börjar rensa mitt skrivbord redan idag så jag har en sak mindre att göra imorgon.

Av Marie - 14 april 2009 21:58

Jag kan knappt förstå att jag för exakt 1 år sedan nu vid den här tiden satt inne i hovet och tittade på Bsb. Men jag minns att jag var väldigt lycklig, lyckligare än vad jag varit vid tidigare konserter med Bsb och det därför att jag den här gången hade fått möjlighet till att träffa dem. Och det var en känsla över det vanliga, jag gick på lyckorus. Det var lite som att gå på moln men att det varade i mer än 12 timmar, själva känslan. Och om det finns möjlighet till att de kommer tillbaka i år och gör samma grej att man kan få träffa dem, då ska jag försöka att träffa dem i år igen.


Tänk att det är precis ett år sedan den här bilden togs, och jag gillar fortfarande inte min del i den. Jag vet inte om det kommer att kännas bättre om 10 år, men just nu känns det lika hemskt som när jag fick se den förra året. Jag tycker jag förstör hela bilden. Men sen gillar jag inte att se mig på bild, så det bidrar det med.

Av Marie - 14 april 2009 00:19

Jag har nu bestämt mig för att vänta lite med presenten till mig själv, tills nästa månad, det känns lite mycket att göra det just nu men jag passade ändå på att beställa hem hårvårdsprodukter i alla fall. Man kan vänta lite på den tycker jag, men jag hoppas att den finns kvar tills om en månad, annars får jag ta och välja ut någon annan present. Men nu ska jag nog ta och dricka lite te och kolla lite på filmen innan jag kryper ner i sängen för idag. Där kanske jag rent av läser en sida eller två ur Iskallt våld, sen finns det ett par saker som händer idag.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards