I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 22 april 2009

Av Marie - 22 april 2009 17:52

Lite senare idag tänkte jag ta och beställa lite nya smycken men tills dess har jag tänkt att försöka läsa ut Iskallt våld först. Jag får se om jag hinner göra det, det är ca 40 sidor kvar nu. Sen funderar jag på att inhandla en något försenad födelsedagspresent till mig själv, av pengar som jag fick ifjol undra vad det är jag ska ta av allt fint som finns? Annars har jag tagit en promenad idag, och jag orkar inte med en till idag, utan jag får fortsätta med promenerandet imorgon istället. Eller så gör jag så att jag går två turer ena dag och bara än den andra dagen för att inte lägga av helt. Men det gör fortfarande ont i fötterna, bara för att jag hade så tåkigt igår när jag var ute och gick - ensam, så tog jag fram min iPod när jag var ute och gick idag, och jag lyssnade på en av mina nya album i den. OneRebulic heter i alla fall gruppen, och deras låtar är så lungna att det är perfekta att promenera till eller koppla av till medan man sitter på bussen. Men nu ska jag killa iväg och återuppta min läsning en stund, kanske inte ända tills dess efterlyst börjar men man vet ju aldrig hur länge man har lust att läsa.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards