I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 13 april 2009

Av Marie - 13 april 2009 22:46

Nu har jag läst lite mer av boken och jag har redan hittat några fel i den, lite tråkigt men ibland så finns det bara där, ex nyårsafton är det inte den 31/11 eller den 31/1 vilket är rätt stora missar men de finns med i boken. Annars har jag sett på Färjan och Csi och det var lite sorgligt att se när Grissom slutade, det känns nästan som att han är Csi. Men nu kommer det väl att dyka upp några nya typer i serien kan jag tro, och om en stund ska jag nog ta och kolla på en av filmerna som kom i torsdags, jag har ännu inte tittat på någon av dem, för att det har kommit annat emellan. Men innan dess ska jag ta och titta på mäklarna och göra min beställning innan midnatt. Och sedan kan jag nog ta och titta på min film, innan jag går och lägger mig.

Av Marie - 13 april 2009 14:01

Nu har jag läst ut ö-morden, och det var rätt så bra och nu har jag precis börjat läsa Iskallt våld och jag är redan fast efter 1,5 sida. Och det känns som att jag kommer läsa ut den rätt så snabbt, men det handlar om hur sårbar Sverige är om det skulle hända något. Tur att jag även har del två i serien om jag får så stort abstinens att jag bara måste läsa flera av dem. Jag ska se om jag om en stund kommer att spela sims ett tag, och om jag därefter ska ta och beställa grejorna som jag inte gjorde igår. Men det kommer jag nog inte göra förens senare idag för innan dess finns det en del som jag ska göra och hinna med.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards