I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 17 april 2009

Av Marie - 17 april 2009 23:32

Jag tog faktiskt inte och gick ut igen efter maten och inte heller kom jag igång med städningen men det hindra mig inte från att ta och slänga lite saker och plocka undan lite innan jag somnar så har jag ändå gjort någon form av städning idag. Och så ska jag passa på att bläddra lite i katalogen som är fylld med sommarkläder och välja bort en del, som jag inte kommer kunna beställa pga begränsad mängd på mitt konto + begränsad plats i min byrå, fast man behöver aldrig ha allt man vill, fast det ibland kan kännas som att man bara måste ha allt. Men jag skulle vilja ta och läsa i Iskallt våld fortare än jag gör just nu, men nu när våren har gjort sin entré, har min läsningstakt minskat regält, för boken är väldigt intressant det är bara fler saker som drar i mig nu än i vintras. Så nu får jag ta och skaffa mig tid och motivation till att börja läsa igen. Sen får jag se om jag kommer ta och åka ner och titta på vårskor i helgen? Men jag ska nog i alla fall ta och promenera en del i helgen, och jag hoppas på en hel del sol så att man verkligen känner att det är vår.

Av Marie - 17 april 2009 16:17

För ett tag sedan kom jag hem från min första promenad idag, det kan rent av bli en till innan dagens slut. Det var riktigt skönt att gå ute i det fina vädret, men det känns ändå bäst att vila mellan promenaderna, det känns fortfarande i kroppen efter en stund fast det börjar bli mindre påtagligt. Och om en stund ska jag ta och städa lite där jag städade av en del tidigare i veckan, sen ska jag läsa lite och sedan kanske gå en sväng till idag om jag kommer iväg innan solen har gått ner. Idag fick jag även hem balsamet som inte var med i gårdagens packet. Jag gjorde beställningen i måndags, det första packetet skickades på tisdagen, och gick att hämta på onsdagen, och den som kom idag måste ha skickats igår, det gick verkligen undan måste jag säga att handla från Accessora.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards