I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 26 april 2009

Av Marie - 26 april 2009 20:25

Solen hade hunnit försvinna bakom ett stort grått moln innan jag hann ut, men det var ändå skönt att komma ut en liten stund. Och nu är man helt färdig, det är nästan så att jag vill gå och lägga mig - i alla fall just nu. Men jag ska nog ta och dra mig undan en stund och fortsätta läsa i Den tredje hemligheten en stund, och sedan vet jag inte vad jag ska ta och hitta på, men imorgon åker jag nog ner och kollar på lite vårskor tror jag. Jag har ju inte kommit iväg förens nu, vilken nog är lite på tiden, annars kan jag ju alltid skjuta upp det tills jag ska till tandläkaren i veckan.

Av Marie - 26 april 2009 17:16

Tänk att det är så varmt som det är just nu. Det känns ju nästan att det kunde vara sommar fast det nog mera kan kallas försommar, men det är i alla fall skönt att visstas en stund i solen. Jag ska ta en promenad lite senare i det här vädret om det inte försvinner till dess, men det är lite tråkigt att det går så fort just nu, för att det är varmt ute. Våran syren håller på att få sina knoppar att brista och det är tråkigt att det går så fort. Så att det mesta har blommat klart innan midsommar, för det är lite trist. Det tycker i alla fall jag.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards