I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Marie - 1 augusti 2009 22:56

Idag har jag inte gjort så mycket, jag har knappt läst något alls ur boken och nu är jag jättetrött, får se när jag kommer iväg och hämtar mina filmer. För det blev inte av idag, av ena och det andra skälet och några var inte ens mitt fel, men jag hade tänkt göra andra saker samtidigt som jag är ute och far menar jag. Sen ska nog ta och tänka efter vilka böcker jag läst, då jag nu under sommaren inte hunnit lägga upp vilka böcker jag läst och vilka jag tänker läsa, om någon nu läser dem eller saknat dem. Jag skulle nämligen tycka det var skönt att veta hur många böcker jag läser på ett år, men det är några böcker och månader kvar innan jag säkert vet. Jag ska försöka läsa lite innan jag somnar, för det känns inte som jag skulle kunna klara av något mer avanserat vid den här tiden på dygnet. Jag har i alla fall ätit grillat kött och bara hängt allmänt och lyssnat på diskusioner i stort sätt hela dagen. Jag har inte hållt med, men jag har heller inte varit pigg nog att kommentera heller. Jag är helt enkelt för trött. God natt.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards