I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Marie - 3 augusti 2009 20:33


Gud, vad ont jag fick nyss i magen. Idag har jag i alla fall fått hem alla filmerna som jag beställde för en vecka sedan, men jag tog även på att fylla på i min bokhylla och bland min musik samling. Och det märkes tydligt att jag snart måste göra ett besök på ikea. Jag har snart ingenstans att ha min dvd, och imorgon kommer äntlingen min dans-dvd.Så jag ska nog ta och forsätta ladda min iPod med de nya låtarna och göra något åt min mage för det gör så ont. Men annars sitter jag och kollar på Grey´s och fortsätter att skriva men jag ska nog snart ta och kolla på förhäxad igen och kanske även OC innan Gossip Girl släpps, eller så får jag ta och se OC efter Gossip Girl och sedan är det ju dags för nästa säsong av Grey´s att komma.Men först ska jag ta och läsa lite sen får jag se om jag tar och kollar inCSI ikväll om magvärken har gått över då??

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards