I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Marie - 24 augusti 2009 23:29

Jag kanske börjar blogga lite om lantliga stilar efter jag har börjat läsa lite om det, och förstår mer av vad det är för stil, det finns ju så många inredningsstilar nu för tiden, att det är svårt att hålla reda på dem. Annars sitter jag och läser lite i väntan på CSI ska börja, tror nog att jag ska både städa och dansa lite imorgon, om det inte kommer något annat ivägen? Annars händer det inte så mycket, eller det skulle vara filmen i såna fall. Ska nog se om jag kan få en klipptid i veckan, det är på tiden. Men nu ska jag ta och läsa lite till.

Av Marie - 24 augusti 2009 19:58

Nu är det bara några timmar kvar tills det är premiär för Straight Through My Heart videon, den finns nog att se på Youtube bla från och med onsdag svensk tid. Kan knappt stå ut längre, hur kommer den att se ut? För det ser nästan ut som Nick som satt och klippte för någon vecka sedan. I alla fall nu till något helt annat - alla kan ju inte vara Bsb fans. :) Jag har läst under stora delar hela dagen idag, jämnfört med igår, och det känns i perioder som att de inte kommer att lyckas, de kämpar mot klockan, en av personerna i boken kommer snart dö om han inte får sin medcin. Annars kom min film idag, Män som hatar kvinnor och är lite tidig, den ska ju egenligen komma först på onsdag. Mamma tyckte vi kunde ta och kolla på den imorgon, då det inte finns så mycket som går på tv då. Men annars så fick jag även hem en bok om hur man inreder och skapar ett lantligt hem, det känns som en behaglig inrednings stil, som man inte får för många intryck av. Men nu ska jag ta och kolla på CSI NY och kanske läsa några sidor till idag. På återseende...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards