I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Marie - 6 augusti 2009 22:24

Jag har inte tagit en promenad idag, inte heller har jag dansat något idag, det känns inte som jag har gjort något alls. I alla fall inget som jag brukar göra, men imorgon kan det hända att jag åker ner till centrum igen, finns inte så mycket annat att göra. Och ibland får man ta och hitta på något. Det finns så mycket som jag vill ha, som bara kostar pengar. Jag kommer nog inte ens att göra/köpa hälften av det jag vill ha men lite av det tänker jag ändå ta och skaffa mig. Men kamera är i alla fall en av sakerna, som jag vill ha bla för den stundande konserten och då jag tror att bilderna från konserten kan bli så mycket bättre med en ny kamera med längre zoom. Sen får jag ta och fundera lite ikea katalogen kommer tydligen inte förens i vecka 34, så det är lite drygt 1,5 vecka dit. Jag skulle faktiskt ha lyssnat på Rix top 6 kl 6, men jag satte aldrig på radion innan jag tog och började bläddra lite i en tidning istället. Så jag glömde alldeles bort att lyssna, jag har inte ens hört låten på radio än, och den ska tydligen spelas ofta, men jag har inte lyssnat på radion på hela veckan - än. Det är så typiskt att de inte kom in på listan.

Av Marie - 6 augusti 2009 13:55

Jag blev så lycklig idag. Nu gör det inte så mycket att jag vaknade och hade ont i mitt vänstra skulderblad - igen. För jag har fått post, ändå från USA. Kommer ni ihåg när jag skrev om att jag blev medlem i nickcarter.net den 16 juli, postern som är signerad fick jag idag. Postern ser ut så här med en autograf på, som är i storlek A3. Bilden är tryckt men det är inte autografen, och jag förmodar att han bara signerar ett par gånger i månaden, för min adress är handtextad, och det har aldrig tidigare hänt, pga av i det här fallet 2 Ä. Texten är blandad med Germaler och versaler och jag har fått för mig att det är Nick själv som har skrivit av min adress. Så nu tänker jag även ta och spara kuveret, utifall att...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards