I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Marie - 5 augusti 2009 22:00

Nu händer det grejer (om man är Bsb fan) från och med imorgon är singeln Straight Through My Heart med och utmanar på rix 6 kl 6, sen släpps biljetterna till hovet från med den 7/8 kl 9.00, nu när jag fått det avklarat...


Jag kom iväg ner till centrumet idag, men när jag väl var där så gjorde jag inte så mycket. Köpte två tavelramar, dels till bilden som jag beskrev tidigare och sen köpte jag en att i reserv, om jag nu någonsin får en bild att sätta in där? Sen gick jag och handlade, och missade bussen, då tog jag och gick tillbaka och köpte ett bäddset som jag kollade på innan jag gick och köpte tavelramarna, sen tog jag och promenerade ner till busstationen. Annars har jag försökt ta och lära mig några av dansstegen till dvd, som jag fick hem igår. Men det är kul, förutom att det känns som jag aldrig kommer lära mig stegen, det är flera timmar med olika steg, och visa kan jag inte göra pga för kraftiga lår. Får se om det blir bättre med dem efter man börjat sätta gång och dansa på allvar?? Annars ska jag se om jag hinner börja titta på en film innan kvällens CSI börjar?? Får se vad som händer imorgon?? Snart borde väl ikea katalogen komma, eller?? Åh, jag höll på att glömma korten kom idag, dem som jag beställde efter i torsdags kl 22.00 kom hem mitt på dan idag. Snacka om snabb leverans! Hm, undra vilken film jag ska ta och kolla in nu?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards