I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Marie - 18 augusti 2009 22:16

Jag får ta och dansa en stund imorgon istället, glömde bort att jag sträckte mig idag.Men jag har legat och läst en stund och även lyssnat lite på Män som hatar kvinnor och det är nog på tiden och boka den nu, innan den släpps. Annars har jag tittat lite på förhäxad och jag har lite planer på att se ännu ett avsnitt idag.


Annars är det lite mer saker som jag är sugen på att handla. Tydligen kan man nu köpa Straight Through My Heart på iTunes, men jag ska nog vänta tills det går att köpa singeln för att se om det finns med några b-sidor annars får det vara, jag har inte plats för singlar för att det är någon låt på. Får se vad jag tar och gör? För jag tog i alla fall och fylle på bokhylla lite med lite nya böcker, men det är mer saker som jag har gått och länktat efter. 

Av Marie - 18 augusti 2009 17:53

Idag var jag nere och utförde lite ärenden, köpte bland annat lite nya pocket, men jag har några ärender kvar nere i centrum, jag kände inte för att lämna in min klocka idag. Det får bli en annan gång. Jag kanske tar och listar upp sen vad böckerna heter, för jag minns inte vad författarna heter. Annars finns det alltid inbunda böcker och läsa och det kom hem ett gäng ny böcker idag, deckare - här ska det läsas. Men det kom ingen ikea katalog idag heller. Jag vill ha något att titta i, så när kommer den? I alla fall så ska jag ta och kolla lite på förhäxad och sen ska jag väl ta och dansa lite också, får se om jag tar och bokar och beställer lite grejer snart. Men först ska jag nog ta och träna lite, sen får jag se.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards