I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Marie - 16 augusti 2009 23:54

Nu sitter jag och spelar lite och väntar tills CSI ska börja, jag har läst en hel del i dag och har nu mindre än hälften kvar att läsa. Den börjar bli riktigt intressant men det känns även som om mördaren ligger flera steg före hela tiden genom att han får reda på spaningsläget. Man undrar hur det då ska sluta, när han vet ungefär hur mycket polisen känner till av vad han har gjort? Annars har jag bara plockat undan lite gran, och sitter och drömmer om hur det skulle kunna se ut på mitt rum med lite saker från ikea, jag är så glad att katalogen kommer i veckan, så att man i lugn och ro kan titta efter saker man vill ha men framför allt behöver.

Av Marie - 16 augusti 2009 18:38

Idag har jag inte gjort så mycket av vad jag planerade att göra igår, jag har mest läst en del ur Tills dess din vrede upphör, annars har jag åkt en tur på landet där åkerfälten var alldeles blåa av blåklint, det var väldigt vackert.Jag kanske ska ta och göra en kraftansträngning nu? Det värkar som att det inte finns något att göra under några timmar nu, och jag har långtråkigt.Jag sitter bara och funderar på vad jag vill ha än att faktiskt ta och göra något fast jag ska ändå ta och kolla på både CSI avsnittet i natt för jag har inte sett något av dem, så lite har jag att se framemot. Men jag ska nog inte ta och dansa idag, jag har inge lust just nu och sen blir det nog försent. Men jag kan alltid ta och läsa lite och städa undan en stund, nu är i alla fall tvätten undan stoppad. Sen ska jag nog ta och boka lite saker som kommer ut under hösten och imorgon kommer ju ikea katalogen. Sen får jag se om jag tar och beställer något mer eller om jag väntar ett tag?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards