I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 15 augusti 2009

Av Marie - 15 augusti 2009 23:14

Nu har jag ätit kräftor och ostbricka, så nu är jag nästan färdig att spricka men jag är inte riktigt där än, det är bättre att stanna i tid, men det var gott att äta svenska kräftor från Bergsjö, Ullbo? Jag höll nästan ut i 10 minuter med att dansa magdans i Marque och Salsa, får se när jag orkar dansa i 20 minuter, det känns efteråt att man har dansat, men det är en skön känsla. Får se om jag tar och provar att dansa ett annat program imorgon, kanske hjärtat, får se hur det känns? Man kanske blir helt slut sen? Annars ska jag ta och fortsätta städningen imorgon, jag hann städa upp lite gran idag och man börjar kunna skymta mer och mer av mitt skrivbord. Skönt att man kan se någon mödan för jobbet, det börjar snart bli färdig städat på skrivbordet, då får jag väl ta och jobba vidare tills allt är klart. Nu sitter jag och lyssnar på musik och försöker varva ner, det har vart en händelserik dag. Min moster var förbi med min kusinbarn som jag aldrig tidigare har sett. Hon litade på mig tillräcklig för att lyfta upp och gunga henne lite i hammocken.

Av Marie - 15 augusti 2009 13:02

För cirka en timme sedan hörde jag Straight Through My Heart för första gången på radio, det lät riktigt bra. Kan knappt vänta tills albumet This is Us, kommer, eller till konserten där det nog kommer att bli allsång - i år igen. Kan knappt vänta tills dess, men det finns inget annat att göra än att vänta. Men om en stund ska jag första ta och dansa en stund, kanske läsa några sidor ur boken. Och kanske se något avsnitt av Förhäxad, men annars ska jag ta och äta kräftor, och plocka undan och städa lite gran tror jag. Sen ska jag ta och dansa lite, får se hur mycket och hur länge jag orka hålla på idag? Det är jobbigt att dansa salsa mm. Men det är kul i alla fall.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards