I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Marie - 14 augusti 2009 22:41

Idag har jag läst en del ur Till dess din vrede upphör av Åsa Larsson, och till förvåning så går det alltid fort att läsa hennes böcker. Jag har redan nu läst en tredje del av boken, men annars har jag dansat en stund och även hunnit med och kolla på några Förhäxad avsnitt. Får se om jag hinner ta en promenad eller dansa lite gran imorgon och fortsätta att städa upp på mitt rum, ibland känns det som att det skulle bli bättre att köpa förvaring för alla sakerna, då skulle det nog gå lättare att städa. När varje sak har sin plats, får se vad det finns för tips och idéer i den kommande Ikea katalogen, för jag behöver verkligen hjälp - det känns snart som problemet växer mig över huvudet, för det ser inte ens ut som trivsamt stöckigt. När jag inte ens tar mig tid att sortera in tvätten i byrårna eller låter andra saker ligga framme. Hoppas jag snart hittar motivationen till att lösa mitt promblem, att jag verkligen hatar att städa. Får se när jag tar tag i att beställa Män som hatar kvinnor, Gossip Girl säsong 2 och Grey´s Anatomy, det känns som ju tidigare desto bättre. Men innan dess ska jag ta och kolla på kvällens CSI.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards