I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Marie - 4 augusti 2009 20:03

Såg nyss bilder från Gossip Girl säsong 3 som de tydligen började spela in i veckan. Det känns trygt att det kommer ännu en säsong av GG, när man väl börjat följa en serie vill man helst inte att den ska läggas ner. Sen har jag provat att dansa lite idag, det gick så där. Jag tror jag måste ta titta på stegen och rörelserna innan jag tänker pröva att dansa samtidigt som dvd, men det var roligt, speciellt när man inte dansade fel. Jag har sett ett par videos från Bsb photoshoot som går att se om man är medlem på fancluben, och jag kan bara säga att, albumet, och posters mm kommer att bli rätt grymma.Får se om jag tar och börjar kolla på säsong 2 av Grey´s eller börjar om från början med Förhäxad eller om jag börjar kolla på någon film idag? För jag är lite sugen på att se en film, det var ett tag sen jag såg en jag tidigare aldrig har sett. Annars har jag promenerat idag, men jag tror att jag ska komma igång med dansen också, då blir jag aktiv under en längre period varje dag, och då kanske det går lite lättare att gå ner i vikt?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards