I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Marie - 7 augusti 2009 20:00

Boken jag håller på att läsa Inte ens det förflutna av Anna Jansson kan man dra paralleller till Tio små negerpojkar eller som den heter nu Och så var de bara en av Agatha Christie. Personerna befinner sig ensamma på en ö, och en efter en försvinner de, hittas döda eller skadade. Det går lite trögt att läsa den just nu, för att det är rätt kvaft ute, som gör att i alla fall jag har lite svårt att konsentrera mig. Annars har jag ätit tacos och tittat lite på tv, ska se om jag ska ta och kolla på en film strax? Och om jag hinner dansa en stund imorgon innan vi får besök? Önska kan man ju alltid. Sen får jag se om jag tar och tittar på CSI, och snart börjar CSI NY igen, rättare sagt på måndag länktar redan nu, två stycken på labbet väntar ju barn tillsammans. Annars får jag se vad som händer, jag går ju och funderar över lite saker, och en av grejerna såg jag när jag hämtade ut biljetterna idag. Strax innan jag sprang på min kusin, ibland är världen bra liten.

Av Marie - 7 augusti 2009 15:11

Nu har jag beställt Bsb biljetter och hämtat ut dem, så nu sitter jag bara och väntar tills det är dags för att ge sig iväg. Det är nästan så man vill dansa hela vägen in till Stockholm, fast nu tänker jag inte göra det, men jag är så glad att jag den här gången hamnade rätt nära scenen. A9 rad 15, det är i alla fall bättre än förra gången. Läste just Nicks blogg från nickcarter.net, och showen kommer att bli så cool, det kommer finnas en del från Mellennium touren som de kommer att ha med på This is us touren. Mer säger jag inte om det, förutom att Brian gjorde rätt roliga danssteg. Åh, och tydligen börjar de spela in videon till STHM idag, STRAIGHT THROUGH MY HEART. Kan knappt vänta tills den kommer, den kommer bli så cool för AJ har sagt att den kommer bli som en liten mini film och de har tre manus att välja mellan och Nick har skrivit ett av dem, får se vilken de väljer och hur den kommer att bli...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards