I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Marie - 9 augusti 2009 21:39

Idag har jag gjort lite olika grejer. Jag har inte på allvar kommit igång med städningen men jag har i alla fall börjat plocka undan, får sen vilken dag jag tar och städar av allt? Annars har jag dansat en stund idag, och det känns verkligen i magmusklerna när man dansar. Det är som man inte använt dem på år och dar, och det har jag väl inte heller, men det är som man upptäcker att man har muskler först när man tar och använder dem. Det är nog bättre att göra flera gånger om dagen tills man är van, än att köra slut så man får riktigt ont, för man känner av musklerna man brukar få håll i, när jag dansar. Det är kul att dansa, men det känns i kroppen. Sen får jag se när jag har tagit och läst ut Inte ens det förflutna av Anna Jansson, jag har nu under 100 sidor kvar av boken, och det är inte många kvar nu.


Tog och läste lite på nickcarter.net och postern som är signerad är - NICKs, den är äkta. Märklig känsla att ha en signerad poster, förut har jag bara haft ett signerat album som de signerade inne på Hovet, och där de alla skrivit sina efternamn också. En del tycker även jag ska ta och rama in postern innan jag hänger upp den. Så för stunden ligger den inne i garderoben i sitt stora kuvert och väntar på att få en ram 40 * 50 cm stor. Får se när den får en ram?? Nick skriver så pennan glöder just nu, han måste nog snart få ont i händerna?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards