I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Marie - 12 augusti 2009 22:10

Jag funderar på att beställa lite nya ljudböcker - igen. En av dem är Hornsgatan och Höstoffer kanske Maskarna på Carmine Street, och sedan har jag inte riktigt bestämt mig. Mer än att det är rätt avkopplande att lyssna på en ljudbok när man inte har möjlighet att läsa en bok, som tex när man är ute och går. Annars har jag en tid nu gått och funderat på vad jag ska ta och köpa till mig själv av en händelse i våras som jag inte trodde att jag skulle göra, och jag tror att jag har hittat vad jag vill ha, ett tag (om ett kort ögonblick) trodde jag att jag ville ha en spelkonsol, fast det har jag nu övergett helt. Så nu funderar jag på att köpa en handväska eller några till smycken, jag har inte funderat helt klart än, men det är kul att ikea katalogen snart kommer.Annars hade jag tänkt ta och kolla i katalogen lite senare när den kommer, men först ska jag ta och kolla in kvällens CSI avsnitt, får se vad som händer idag? Imorgon händer en del saker plus att jag nu har tagit och börjat se om Förhäxad i väntan på Gossip Girl säsong 2 kommer.

Av Marie - 12 augusti 2009 20:34

Jag har äntligen läst klart Inte ens det förlutna av Anna Jansson, och det kändes inte som ett riktigt slut så jag tror att där handlingen tog slut nu, där tar den nya boken vid, som heter Först när givaren är död, men Inte ens det förflutna var spännande till sista sidan, fast jag trodde att jag hade några sidor kvar när jag la den ifrån mig igår, visade sig bara vara en halv sida, men så kan det gå ibland. Men nu tänker jag ta och läsa Till dess din vrede upphör av Åsa Larsson, annars hade jag tänkt och boka lite filmer snart; som Män som hatar kvinnor, Gossip Girl säsong 2 och Grey´s Anatomy säsong 5. Annars hade jag tänkt ta och träna lite imorgon (dansa) och även hinna med att städa av lite gran, jag har upptäckt att jag äger en del saker, förut hade legat saker ovan på. Jag har ju sagt att jag inte gillar att städa, det är mer ett onödigt ont för att slippa bo på en soptip eller i en för den delen om man inte städar som gör att man gör det ibland. Suck, det är synd att det inte grejerna kan städa upp efter sig själv, då skulle det vara mycket roligare, om en del av världen såg ut som hos Harry Potter. Om man bara kunde önska sig lite...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards