I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Marie - 13 augusti 2009 21:34

Man äntligen kolla på i Ikea katalogen innan den kommer nästa vecka, jag ska ta och bläddra lite i den innan jag fortsätter att kolla på förhäxad, jag får ta och träna någon annan dag, sen är det ju CSI om cirka 2 timmar. Det finns ju en del som jag skulle vilja ha, och andra saker som jag behöver. Och det finns en hel del fina nyheter, får se när och vad som kommer hem från ikea i år, men jag behöver i alla fall ett nytt skrivbord + dvd skåp sen vill jag helst byta ut den trasiga soffan mot en ny skinnsoffa. Drömma kan man göra i alla fall, det kostar ingenting. Och förstunden hörs ett stilla sommarregn genom det öppna fönstret, det låter så rogivande.

Av Marie - 13 augusti 2009 19:31

Jag får ta och kolla igenom vilka böcker som jag vill ha, såg nu att inte ens hälften av de böcker jag skulle vilja ha finns som mp3-böcker = nedladdning direkt. Får se vad jag gör åt det, om jag då tar och kollar efter några andra böcker istället som finns som mp3-böcker. Ibland är det så skönt att ladda ner en bok efter betalning och sedan kunna ladda in det i ipoden utan att man måste vänta några dagar tills den kommer och måste vänta på att boken ska laddas in i datorn, nej jag kommer nog sluta köpa ljudböcker och istället välja mp3-böcker det är så mycket smidigare på flera sätt. Om en stund hade jag tänkt ta och kolla klart på Förhäxad igen, får se om jag tar och tränar en stund mellan jag byter skiva för att se de fler avsnitt eller inte?? Annars kanske jag ska ta och boka lite filmer senare idag eller imorgon, så man är säker på att de kommer hem sedan i september och november, men jag såg också igår det känns ibland inte som jag gör så mycket på nätet jag läste om att det i november kommer det första expanisions packet till sims 3, The Sims 3: World adventures eller The Sims 3: Destination Världen, har inte bestämt mig än om jag vill ha den eller inte. Idén påminner om Jorden runt, Asien, Frankrike och Egyptien som man kan åka till och utforska. Men sen kommer ju Änglar och demoner ut i slutet av oktober och Harry Potter någon gång i november. Det känns som att det finns en hel dvd som man vill ha som kommer ut nu i höst, och Män som hatar kvinnor är den första.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards