I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Marie - 25 augusti 2009 23:03


Inatt fick jag svårt att andas, varje andetag värkte. Det kändes nästan som knivar som roterade i bröstkorgen för varje andetag. Jag orkade inte göra någonting, allt gjorde ont, att bara öppna ett skåp och tillslut hitta värktabletter - var en plåga. Nu gör det bara ont vid djupa andetag, gäspningar, nysningar mm. Jag måste ha stäckt en eller flera muskler som utvigdar bröstkorgen, men jag ville inte heller till doktorn, för de undersökningarna skulle jag inte orkat med. Som lungröntgen. Jag skulle aldrig orkat hålla andan tillräckligt länge, för det gör fortfarande för ont. Det suger verkligen att ha så här ont, om det inte är höften, så är det skulderbladen och nu bröstkorgen. Det borde stå att det gör ont att gå ner i vikt. Då skulle inge gå upp i vikt. Nu till något helt annat.


Idag har jag kollat på Män som hatar kvinnor och den var bra, men det skiljer sig en hel del om man har läst boken, men nu sitter jag och väntar på att man kan boka de andra två filmerna. Jag var ute och gick idag, tyckte inte jag klarade av att dansa pga min sträckning, så nu har jag äntligen börjat på Flickan som lekte med elden, jag hoppas att jag är klar med den tills den kommer ut på dvd. Jag minns ju den inte i detalj, för det är ett antal böcker jag har läst sedan dess. Men nu ska jag ta och återgå till Hypnotisören, om en stund. Imorgon ska jag ta och läsa en del, lyssna på musik och kanske ta en promenad. Får se om jag orkar dansa imorgon? Sen har det tydligen kommit flera timmars alster från de kända klassiska kompositörerna, men jag får nog vänta med dem tills nästa bäställnings dags, men tydligen kommer THIS IS US kosta 199,- det står i alla fall det på cdon. Och imorgon kommer videon, jag kan knappt vänta.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards