I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Marie - 10 augusti 2009 23:39

Kan knappt vänta tills Ikea katalogen kommer, den är jag här om en vecka ungefär. Får se vad den har för nyhet med sig?? Jag sitter och vill ha en massa saker, men ibland tror jag att det är nyttigt att vänta lite och se om man verkligen behöver sakerna och även att man inte tröttar på dem. Fast det är rätt tråkigt också att inte handla allt man ser, tur att man har böcker att läsa, så man kan hålla sig mellan varven. Får se om jag ska ta och titta på snart på en del av det jag vill ha kostar för att se om jag har råd eller inte det är ett annat sett att få sig till att inte handla - fast man vill. Men nu ska jag ta och gå och fundera lite, fika lite och så börjar CSI snart. Bara katalogen kommer snart så har man något att göra.

Av Marie - 10 augusti 2009 22:32


Idag tog jag och gick en promenad och jag har även tagit och dansat en stund idag, jag önskar man var lite mer vig och lite annat så man verkligen kunde hänga med i samma tempo, för närvarande hänger jag inte riktigt med fullt ut, men det är lika roligt för det. Annars har jag legat och läst en stund idag, det finns ju inte så många kvar nu och snart är den ju slut. Undrar hur det ska sluta? Får se om jag tar ochdansar lite mer imorgon och om jag kommer igång med städningen, det skulle vara bra att få det gjort. Sen får jag ta och kolla CSI NY på söndag för jag missade att se den idag. Undrar hur det blir, om de kommer gifta sig eller inte??? Annars är det något timma kvar tills kvällens CSI börjar.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards