I huvudet på Aponi

Alla inlägg under januari 2013

Av Marie - 1 januari 2013 22:10

   

Av Marie - 1 januari 2013 21:06

Så här första dagen på den nya året så ville jag göra något åt mig själv, så det blev ett långt och skönt fotbad. Och det var så skönt att bara sitta och skiva på boken eller titta på GA medan jag kopplade av och fixade med mina fötter. Och nu har jag bestämt mig för att göra det oftare än jag gjorde under 2012 vilket inte borde vara så svårt för att det blev nästan aldrig av ändå. Men om det vore nog så sitter jag kollar på En idiot på resa, där de ja, det är inte bara Karl Pilkington som ska ut och resa utan han har med sig en kompis Professor Flitwick från Harry Potter. Båda är ungefär lika roliga, men den ena säger aldrig nej medan den andra klagar över det mesta. Borde göra denna säsong den roligaste/bästa hittills? Helt klar ett måste att se... om ni inte redan gjort det.


Annars har jag som sagt skrivit några rader idag, än så länge medan jag har lyssnat till lite musik. Jag har för tillfället skrivit mer än jag gjorde sist jag satt och skrev lite, men ändå inte lika många rader och sidor som när jag började det här projektet. Men det är två år sedan så då är det nog mer normalt att det går lite upp och ner i skrivandet.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards