I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Marie - 5 februari 2013 20:47

Nu tänker jag ta lite te och äta en macka medan jag tittar på veckans brott. Sen ska jag ta och göra klar det sista och sedan bädda sängen, snart är en del av rummet klart. Sen får jag återuppta att plocka och damma imorgon, ska också göra lite annat imorgon som jag orkade inte göra idag. Tyckte att de räckte att hämta ut dalahästen plus ett packet som är en födelsepresent men som jag fick tag på i söndags och som leverades idag, pappa började leta för en månad sedan och hann aldrig fått hem sitt packet innan han avbokade orden. Sitter och dansar till ny musik, kom hem i förra veckan ska ta och lyssna mer på den imorgon...


Sen ska jag ta och rota fram rödhake (boken som jag håller på med) jag tog med mig den idag men jag orkade inte ta och läsa. Dit blev det inget av och hem var jag tvungen att hålla i allt med mina TVÅ armar. Hade jag varit begåvad med flera så kanske jag hade klarat av att läst lite.

Av Marie - 5 februari 2013 19:54

Det finns en sak som jag borde göra eller det finns nog två men just nu orkar jag inte göra något av dem. De ena är att städa och det andra att plocka upp, men jag är så trött efter att jag inte sov så bra i natt utan gick tillslut upp och åkte iväg till Ikea när jag inte kunde somna om. Jag hade tänkt åka iväg men dock inte super trött när jag kom fram, utan lagom utvillad, men det var inte min dag helt enkelt. Men jag kom hem med en hel del, som redan har förändrat mitt rum - till det bättre. Det är ljusare, fast jag inte har mina taklampor tända. Har två takamaturer med två lysrör i varje, som ger ett vit kallt sken förutom att de också ger ett surrande ljud. Något som är riktigt irreterade, då håller man sig till bordslampor i LED ljus. Är både trevligare ljus och 100% tysta. Får se om jag orkar plocka något och damma av runt sängen för att kanske orka bädda rent innan det är dags att sova. Tror att jag kommer sova gott inatt...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards