I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Marie - 8 februari 2013 22:59


Jag gillar verkligen den här låten. Har sett en till film idag som jag fick i födelsepresent för ett par år sedan, Till jordens medelpunkt. Hade kanske tänkt se en till film men jag har ännu inte bestämt mig för vilken det skulle bli i såna fall? Har även kollat in några avsnitt på webbtv och jag har ännu några kvar... Annars har jag läst lite, det händer en hel del men det hoppar tidsmäsigt mellan två olika epoker. Får se vad som händer härnäst? Får se vad man kan hitta på imorgon, finns en hel del som behöver göras och andra som jag inte har gjort på ett tag. Sen finns det ett par saker till som jag funderar på att göra i helgen, men även att plocka undan lite.

Av Marie - 8 februari 2013 22:34


Jag såg den här igår, och den är så bra. Jag gillar den redan och för mig betyder det att jag kommer att se om den fler gånger än en enda. Den har så många bottnar på så många plan och den slutar inte helt som man trodde att den skulle sluta från början. Det här är en film om man gillar romantik på flera olika plan...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards