I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Marie - 23 februari 2013 17:08

Nu har jag läst ut Rödhake och precis börjat läsa Smärtans hus. På slutet gick det undan med Rödhake, den var så spännande medan jag väntade på att maten skulle bli klar. Tillslut stod jag upp och läste sista sidan medans maten blev klar i precis rätt ögonblick. Det var nästan så att maten och slutet av boken var perfekt tajmat. Och jag funderat på att baka en efterrätt, ser ut att bli brownies för det är vad det finns hemma till att baka något. Som jag kan äta medan jag tittar på Melodifestivalen ikväll. Sen har jag även hunnit med att skrivan ett par rader i mitt skrivprojket. Det går sakta men säkert framåt, och jag får se om jag tar och fortsätter och skriva några rader till idag? Får se vad som händer?? Just nu flytter det på rätt så bra, men så har jag tagit en paus från  att skriva om"morden" också. Sen ska jag också så klart fortsätta och läsa lite till...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards