I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Marie - 15 februari 2013 23:04

Tog aldrig och lämnade tillbaka biblioteksboken idag, jag var för trött så jag lånade om den i förebyggande syfte så att den inte hinner bli en försenad bok istället. Och så har jag tagit och läst ett par sidor, nu är han på en fest (personalfest) som han helst inte skulle ha velat bli bjuden på, men det lät inte som han hade något val efter att hans chef tvingade honom att gå. Får se hur det slutar? Sen sitter jag och tittar på lite vårkläder, det är både kul och inspirerande. Får se vad jag kan hitta för nytt den här gången? Men ett par saker kommer jag nog att beställa, sen tänkte jag se om jag får insperation till att skiva några rader i helgen? Och så ska jag ta och se några avsnitt CM. Annars finns det nog ett par saker som kommer att hända, hoppas jag men nu är jag riktigt trött.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards