I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Marie - 22 februari 2013 22:28

Har snart kollat på alla webb tv avsnitt för den här veckan, vilket jag tycker är lite synd för vad ska jag kolla på i helgen? Får väl ta och kolla på några Criminal Minds avsnitt och snart har jag kollat klart på säsong 1. Jag har heller inte många sidor kvar av Rödhake och har redan valt ut min nästa bok, som jag inte minns var den hette men den är i samma serie som den bok som jag håller på med just nu. Annars har det även blivit några rader i mitt skrivprojekt, men jag får nog ta och fortsätta en annan dag. När jag känner mig lite mer insprierad. Kan ju läsa lite grann är inte så många sidor kvar i boken nu i alla fall, hoppas att jag läst ut den innan helgens slut. Får se vad som händer imorgon? Ska i alla fall försöka komma på något nytt under dagen imorgon som jag kan skriva om i mitt projekt.

Av Marie - 22 februari 2013 08:00

Jag såg bara en sådan söt katt, vill nästan ha en på stört. Tänk en gång hade jag tre såna gulliga små saker som man fick hjälpa till, när de hade satt sig själv på konstiga situationer. Men mest gillade jag två av katterna som var lika söt som denna.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards