I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Marie - 12 februari 2013 22:47

Har sett på några avsnitt av Criminal Minds, kommer nog att fortsätta imorgon. Annars finns det lite mer som ska göras imorgon, bla ska jag ta och köpa några nya bh:ar då de jag har inte längre ger mig det stöd jag behöver och jag får lätt ont när jag slavara med bh:n. Då det inte finns något stöd alls. Idag var det semledagen, men jag blev missnöjd har ätit godare semla än den jag åt idag. För stor bulle, mandelmassan hittade man med ett förstoringsglas. Jag har tänkte göra lite saker imorgon, gå förbi biblioteket med någon bok i alla fall och sen får jag se vad som händer. Kanske jag även tar och förhandsbokar böcker inför bokrean, fast jag ännu inte har inte hittat så många böcker som jag vill ha, men hos den lokala bokaffären har jag inte hittat någon. Men det gör inte så mycket, dels är det tungt att bära hem sen börjar min bokhylla att bli välfyld.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards