I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Marie - 11 februari 2013 23:25

Tog och såg om The lucky one, och jag känner mig så lycklig över att äga den... Ju fler gånger jag ser om den, desto mer känns det som min typ av film. Jag gillar även komedier men den här filmen har bara lite små glimtar av rolig humor då det är en annan typ av film. Nu vet jag inte om jag vill se någon ny film eller om jag ska sätta på en av mina serier istället? Sen får det bli lite läsning på det, nu ska jag gå och välja något...

Av Marie - 11 februari 2013 22:49

 

bilder lånade från Ikea


Jag kan inte bestämma mig för vilken jag gillar bäst. Vågen känns som en skön sommar eller en semester vecka, men man blir mer begränsad i sina färgval mer än om man väljer skogsgläntan. Vilken skulle du välja?


Premiär skogsglänta 995-: och Premiär våg 995:-


Av Marie - 11 februari 2013 16:47

Satt som bäst och läste tidningen på webben och möts av en liten artikel som får mina ögon att dras dit. Det står något om Backstreet Boys. De ska vara med i en ny dokumentär ny ? de har väl inte varit i en dokumentär tidigare? som kommer runt årskiftet. Det är Stephen Kijak som är filmens skapare. Dokumentärer lär komma under 2014.


Så det händer en del i år kring Bsb. Först är det äntligen 5 st igen, de firar 20 år som artister. Släpper ett nytt album och ger sig ut på turne, och får en egen stjärna i Hollywood: Walk of fame.  Och så tillsist detta. De kommer att ha fullt upp 2013.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards