I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Marie - 21 februari 2013 20:42

Har inte bloggat något på ett par dagar, dels har jag haft något annat att göra när jag tänkt göra det och sen har jag varit för trött när jag tänkt göra det. Håller på att kolla igenom årets bokrea, och ser vilka böcker som jag vill ha. Har dock lyckas rata en del - mer plats kvar i bokhyllan. Men först måste jag kolla några saker, är lite osäker på en bok om jag har den eller inte? Annars har jag ägnat mig åt en del webbtv under veckan, och de har som vanligt varit bra avsnitt men också lite CM har hunnits med. Får ta och kolla upp när de nya avsnitterna av Criminal Minds börjar visas igen? Men jag är i alla fall klar med beställningen nu. Det är skönt att få det gjort, nu har jag lust att skriva några rader men först måste insperationen komma med vad jag ska skriva om?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards