I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Marie - 13 februari 2013 23:05

Tog äntligen en liten promenad och lämnade in mer än hälften av böckerna som jag lånade sist, ska lämna in den sista i slutet av veckan. Sen planerar jag inte att låna någon ny på ett tag för jag har ett antal böcker att läsa som jag ännu inte har hunnit med bl a för att jag har lånat en del på biblioteket och det är nog dags att läsa dem innan de bara står och samlar damm i någon ensam bokhylla. Men annars har jag ännu inte hunnit med det jag trodde att jag skulle ha gjort idag. Dock vill min mage göra ett inlägg, men jag vet inte vad den sa. Det lätt mer mmh, humm och ehm under några sekunder. Får väl dels göra en del av vad jag tänkt göra idag, imorgon istället men jag hade tänkt göra någonting nu innan dess. Sen måste jag hitta en present också och få den hemskickad och de är nog lika bra och ha gjort den innan denna veckan är över så den hinner fram i tid. Sitter annars och kollar på lite webbtv, hur Trinny & Susannah stylar om Sverige. Vet inte om det är en repris som från i höstas som går i repris igen eller om det är nya avsnitt. Tv4play står det nämligen inte vilket år som de är inspelade, men jag fortsätter ändå att titta, dels ger de tips och dels är det lite intressant och se hur resultater blir?


Får se vad som händer imorgon? Men ett par saker borde ändå hinnas med, som jag tänkte göra idag innan jag bestämde mig för att vara lite mer social fast man töms på energi och dels välja och bestämma vad som jag ska beställa till min nya hobby, som är nog väldigt avspänd.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards