I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Marie - 9 februari 2013 23:54

Har lust att se någon film. Det fanns inte så mycket att se på tv, i filmväg ikväll tycker jag. Men det kommer nog att se slutet imorgon. Sen kanske jag ska se om The lucky one eller älska mig igen imorgon, dels var de bra men  sen blev det strömavbrott vilket störde filmupplevelsen lite grann. Sen är det en kul ursäkt till att se om filmen - speciellt om man gillar den, de hade både något... Annars har jag gjort lite olika saker, dock inte det jag hade tänkt göra igår. Får göra dem någon annan dag istället, då kanske jag också hinner läsa en längre stund än idag. Tror att jag ska ta och titta på lite grejor imorgon, som jag har funderat lite på. Har lust att införskaffa lite mer vårkläder men jag kanske ska vänta lite till innan, snön börjar smälta förgått.

Av Marie - 9 februari 2013 19:42


Jag såg den här filmen igår. Den är så bra, men även sorglig. Ett ungt par råkar ut för en trafikolycka, hon vaknar upp och minns inte att hon i 5 år har spenderat sitt liv med sin man. Allt hon minns har ägt rum innan honom. Han försöker få henne att minnas deras liv tillsammans, hon lever det liv som är vad hon minns. Men det räcker inte att han minns för de bägge, tillslut blir det för mycket när hans fru flörtar med sin f d fästman inför honom....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards