I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Marie - 16 februari 2013 23:44

Hade ju tänkt att skriva lite idag, tog en sovmorgon istället. Vilket jag verkligen behövde så nu kanske insperationen kommer... Tillsammans med lite musik så brukar den komma. Allt blir så mycket roligare med musik, och ibland så får man bara lust att dansa lite för sig själv i nattmörkret. Men annars har jag sett både på Melodivfestivalen och Pluras kök och även läst några sidor ur Rödhake. Sen har jag även kollat på lite webbtv. Men nu ska jag nog ta och återgå till att se om jag kommer igång och skriver några rader i min "bok". Får se vad som händer imorgon, men det klickar i mina fingrar. Jag skulle vilja fotografera lite och jag har ett objekt i tankarna. Men sen börjar det bli dags för att boka böcker till bokrean och sen finns det nog alltid något som dyker upp.

Av Marie - 16 februari 2013 23:31

Nu är det 10 dagar kvar tills All That Echoes släpps och idag hittade jag ett klipp där man får lyssna lite på ett par av låtarna. Åh, vad jag länktar tills jag får lyssna på alla låtarna... En av låtarna från albumet finns låten Hallow talk med, ni kanske har hört den låten tidigare? Det är ledmotivet till tv-serien Bron, som utspelar sig på Öresundsbron. Och i höst kommer den andra säsongen ut... Kan knappt vänta.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards