I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Marie - 10 februari 2013 23:23

Har jag plockat undan lite idag, det blev aldrig av när jag städade utan då såg jag mest till att det inte fanns något på golvet, men nu börjar det se mindre rörigt runt mig. Det börjar se trevligare ut, med mindre saker framme. Annars har jag sett på lite webbtv som gått under veckan. Och så har jag funderat lite grann, på lite olika saker. Sen ska jag ta och läsa en del imorgon hade jag tänkt. Man kan väl inte titta på film jämnt? Ska ju snöa en del imorgon ? men jag är inte så pigg på det längre. Jag tycker att det har snöat klart och hoppas att allt har smält bort lagom till mars. Så att våren gör sitt intåg runt påsk. Hoppas kan man ju i alla fall göra.

Av Marie - 10 februari 2013 22:41

Hittade efter en hel del letande äntligen Walk the line. Jag äger inte så många filmer, men alla mina filmer står i två st plåtskåp från Ikea och det saknas ljus där så då blir det lite svårare att hitta i hyllorna. Sen när det även att två filmer i ett fodral hjälper inte så mycket heller, då blir det mindre chans att hitta den också. Men nu har jag sett den igen, och den var lika bra andra gången - som det var den första gången jag såg den. Nu har jag lust att se en ny film, men jag vet inte om jag ser om någon eller tar och väljer en ny??

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards