I huvudet på Aponi

Direktlänk till inlägg 25 april 2009

21.53 Lite om vad som hänt, och dags att shoppa

Av Marie - 25 april 2009 21:53

Jag är så sugen på att titta förbi en smycksbutik i nästa månad när jag ska åka förbi Stockholm, får se om jag tittar förbi och vad jag kan tänkas hitta där. Jag är lite sugen på ett par örhängen fast jag har sagt att jag skulle vilja ha lite armband, för jag har bara ett just nu. Annars har jag tagit en promenad lite tidigare idag, det var rätt skönt fast det blåste en del, min mage tycker inte om att bli kall. Sen har jag också läst en hel del i Den tredje hemligheten och den är inte så tjocka och tråkigt som jag trodde att den var när jag började med den. Så jag har läst en del idag, den här månaden såg det bara ut som att jag skulle läsa en bok, men jag såg igår att jag faktiskt har läst ut två samt den halva som jag började med förra månaden plus den jag läser just nu och det är ju många mer än bara en som det kändes för några dagar sedan för att jag inte läst ut boken på några dagar. Tänk så fel man kan ha ibland. Men jag ska nog ta och kolla på någon film eller spela lite sims 2 om en stund och så ska jag nog ta och komma iväg och shoppa lite imorgon.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 22 mars 2015 23:15

Det går mycket lättare att blogga på den nya portalen, inläggen sparas automatiskt. Så en del problem som jag tidigare haft med att allt förvinner efter att min uppkoppling blir svajig, är nu mera ett minne blott och jag tycker att det är så skönt. S...

Av Marie - 7 februari 2015 23:17

Sitter och fundera på om jag ska beställa hem lite musik? Har en rabattkod som går ut i dagarna och jag minns att jag pratade om runt jul att köpa hem lite mer musik. Jag älskar musik, synd bara att det inte släpps så pass ofta som jag skulle vilja b...

Av Marie - 6 februari 2015 21:49

Var i behov av lite essiebutton humor, och så fick jag det idag. Det är nästan som man blivit beroende.     Får läsa lite mer på ...

Av Marie - 3 februari 2015 22:36

Sitter och tittar på några serier, försöker varva ner. Får se om jag lyckas eller om det istället blir tvärt om. Annars har jag läst lite ur boken idag innan jag försökte låna om den och den fick samma utgångsdatum som den jag redan hade och nu går i...

Av Marie - 2 februari 2015 23:08


  Jag blev positivt överraskad av att dessa låg i min brevlåda idag, trodde att det skulle ta längre tid. Men jag blev glad när jag såg att paket hade kommit. Kan knappt vänta tills jag kommer att använda dem. Det ser så enkla och små ut, precis v...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards