I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 6 september 2014

Av Marie - 6 september 2014 23:50

Safira gör som hon har gjort sedan hon anlände, det vill säga - vi står för mat, sängplats och toalett, glömde visst gosa. Sen kan man vara ute större delen av dagen, eller natten. Det märks att hon var "hemlös i ett halvår" förhoppningsvis så behöver hon inte vara ute mellan 12 - 17 timmar per dag nu när det snart är vinter. Sen så ratar hon matskålar som är fyllda med vatten, det fixar man under en rinnande vattenkran, men det är ju inte säkert att hon får i sig så pass mycket som hon behöver och vem kan garantera att det finns någon i närheten som kan sätta på kranen? Kanske måste börja titta på lite alternativ? Hon har fått låna en vattenfontän men den gillade hon inte för att den lätt alldeles för mycket, tyckte till och med jag. Nu har jag hittat en annan som inte låter något alls, det kanske skulle kunna vara ett alternativ?

Sen går man tydligen också på toaletten inne, att man är utekatt gäller bara vissa delar.


Annars har jag spelat lite mer Sims 4, och de kan göra mer saker samtidigt, som att äta och tala samtidigt. Att de kan flera saker utan att man måste vänta på att den de håller på med för stunden ska vara klar, är en annan sak som skiljer mellan 3:an och 4:an. Men det är bra med variation, i slutet slutade jag spela 3:an helt. Imorgon har jag en del som ska fixas och då måste det även bli gjort också. Jag är trött på att skjuta upp visa saker nu.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards