I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 5 september 2014

Av Marie - 5 september 2014 23:28

Jag har nästan bara spelat idag, både Sims 4 och en liten stund även Watch dogs. Men nu tar jag en lite paus och passar även på att lyssna på lite musik, Daughtry. Och om jag kan slita mig från sims 4, så har jag både tänkt hämta upp mitt paket nu i helgen och även börja skriva igen. Men det är inte det enda som jag hoppas ska bli av i helgen, det finns lite annat också. Fast jag hoppas att jag kan hämta upp mina glasögon i början på nästa vecka, för det har inte varit min dag idag. Fick i mig linfrön, så jag har både haft illamånende som kommit och gått under större delen av dagen och även kramper. En av anledningarna till att jag inte får äta "nyttigt" eller vad jag kallar för nyttigt för mig. Vad andra ska äta, ska jag inte äta - för då blir jag sämre. Men nu ska jag se om det finns någon film att se och sedan kanske det blir till att läsa lite, det sista jag gör idag.



Och jag gillar verkligen denna nedan


Av Marie - 5 september 2014 23:12

Igår slutade med att jag inte har lust att göra någonting här inne. Men idag så kom sims 4, fast teknisk sett så släpptes den igår, men jag beställde den igår så det var bara att sitta fint och vänta. Och spelet då? Det är jätteroligt och så pass annorlunda jämnfört med 3:an. Det laddar snabbare, man kan kontrollera personerna på nya sätt. Tex så var man tvungen att bli vänner innan man kunde gå vidare i sin relation (vad jag minns av 3:an) men nu kan man gå rakt på med relationen och så byggs vänskapen upp samtidigt (det finns olika staplar) men en sak som är ny är att man kan ta ett gravidetstest och efter det så börjar det synas, samt att man kan amma barnet (mamman) medan pappan snällt får flaskmata barnet. Vad som dock har tagits bort är att man inte kan köpa nya sängar och lägga barnet i, utan den säng de har ibörjan är den som det har kvar tills de växt upp. Och det gjorde min på lite mindre än 27 timmar och blev då ett barn. Så nu behöver man inte vänta längre på att det ska bli äldre. Vilket är kul. Sen har jag inte hunnit spela så många timmar då det kom i eftermiddags, men det är kul att det är så pass olikt sims 3. Sen finns det flera andra nya sätt som simmarna är olika och det är känslorna. Jag har inte sätt allt ännu men jag har sett att de kan nästan bli bråk om de inte har samma "mål" när de kommer till myspys. Om det inte har samma mål, så blir det inget av. Något som är annorlunda mot 3:an.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards