I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 8 september 2014

Av Marie - 8 september 2014 22:33

Idag blev inte riktigt som jag trodde att jag skulle ha hunnit med mer än jag har gjort. Glasögon blev det ren pannkaka av, när jag väl var redo till att kanske åka så tyckte jag att det var sent att åka iväg så jag gör ett nytt försök imorgon. Läst lite ur Eldvittnet har jag också gjort, det är märkligt hur sakta det går just nu. Jag hade nästan tänkt göra en del saker imorgon, men jag hoppas att jag inte tycker att det bli för mycket. Fick ett mejl om att cardigan som jag hade tänkt beställa i slutet av augusti har kommit in igen, jippi. Men t-shirten som jag även tänkte beställa hem hann ta slut innan jag ens hann få upp min storlek eller ja, mellan mejlet gick iväg från dem till jag såg den - så hann t-shirten ta slut. Men jag behöver inte göra något då jag fortfarande står kvar om att det ska skicka ett mejl när/om den kommer in igen. Dock hittade jag lite andra saker som jag nu vill ha i väntan på att t-shirten kanske kommer in igen. Jag måste verkligen börja rensa bort kläder som jag inte använder. Jag nämnde det för några månader sedan, men jag började aldrig.


Jag har under kvällen suttit och tittat på flera essiebutton videor, för att jag har haft lite tråkigt. Jag har inte riktigt orkat sätta på en film, än. För jag hade tänkt titta på någon serie. Tydligen går det inte att se Elementry på play?? Jag blir så besviken, jag trodde att jag kunde se även denna säsong. Då jag inte har 7:an, den går att titta på gratis till slutet av månaden, jag såg det i helgen - men sen då?? Det är inte min dag. Så jag får väl ta och se dem serier som har kommit upp istället, men det ser inte ljust ut att Elementry ska göra detsamma.

For a second I was in control – I had it once I lost it though  från True Love - Coldplay

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards