I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 14 september 2014

Av Marie - 14 september 2014 23:18

Nu har jag tröttnat på allt vad valvakor heter, det känns inte som att det finns något annat att titta på tv ikväll - så nu tänker jag snart ta och kolla på några avsnitt av Private Practice. För att motverka min tristess, som jag känner inombords. I brist på allt annat man kan vara, tog en promenad tidigare idag men det var ganska kyligt så det blev ganska kort, fast man har i alla fall varit ute en stund. Det var inte så pass mycket kvar av PP, som jag fick titta på medan Safira satt i knät, det var tydligen kvalitetstid. Och när det tog slut, så gick hon. Men jag kommer att återgå till att titta på några fler PP avsnitt, i brist på min rastlöshet. Jag hade tänkt spela lite Watch dogs idag, men det slutade på ett helt annat sätt och jag känner att jag måste studera lite mer hur kan bör göra för att komma vidare innan jag vågar testa igen. Det brukar gå bättre efter att jag har studerat hur jag kan göra och vad som är lättast att göra för att nå de mål man är ute efter. Fast det är en del som händer imorgon, och en del saker är lite spännade. Men nu ska jag som sagt återvända till PP,  för att se vad som händer härnäst.

Av Marie - 14 september 2014 09:00

 

ikea.se och cervera.se


Jag tycker om glas, både som dekoration men också  som vardags föremål. Dessa glas gillar jag, de är både från ikea och iittila, men formen tycker jag går igen. Med och utan fot. De två stora glasen är från ikea, kostar 19 :- st men är två olika storlekar. Och så iittala glasen som lättast går att få tag på genom cervera om man inte bor i närheten av en iitala affär. Jag gillar den blå regn färgen annars är de andra glasen lite vackrare tycker jag, men en rund kupa, nästan som om foten gått sönder. Av misstag eller inte, kan man ju fundera över medan man fortsätter med sitt liv. Vilken väljer ni??


Ivrig 30 cl 19:-, Ivrig 45 cl 19:-, Lempi 479,20:-/2-pack mörklila, Lempi 4-pack klar 295,20, Lempi 2-pack grå 479,20, Kartio regn 71,20, Essence 149:-/st, Lempi 2-pack klar 159,20

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards