I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 22 september 2014

Av Marie - 22 september 2014 23:26

Medan jag sitter och fönstershoppar på nätet (detta är väldigt enkelt) så har jag hunnit notera antalet favoritprogram som jag har kommit tillbaka, det finns stunder då det kan var rätt behagligt att det är höst så att repriserna krymmer allt mer bort i tablån. Hur jag nu ska få tid till allt det här? Får nog ta och spela klart sims 4, för idag. Sen har jag en del att göra inför imorgon, dels så ska jag ta och plocka undan lite till och sortera in lite saker. Sedan har jag tänkt göra lite annat, som att välja en ny bok att läsa. Och vilken jag ska välja är för mig nu, en gåta. Sen ska jag ta och skriva några rader i min bok, innan jag skriver dem i dokumentet i datorn. Och kanske, kanske ser rummet lite bättre ut imorgon, när jag helst är klar med att plocka undan och dammat klart rummet. Detta eviga städande...

Av Marie - 22 september 2014 23:14

Det senaste från essiebutton: en hel del har dykt upp.




En del är roligare än andra eller så det något roligt inslag och andra är som vanligt.



Och tillslut den allra senaste, som inte ens jag har sett än.



Men det ser rätt kallt ut. Hösten är här, i alla fall just nu.

Av Marie - 22 september 2014 22:50

Fick äntligen hem mina paket, det ena har jag redan stoppat ner i byrålådan men det andra paket så krävs det att jag börjar rensa bort en del och det orkar jag inte börja med nu. Jag har istället studerat de plagg som kom hem, och jag tycker dem är snygga. I paket fanns även en rabattkod inför mitt nästa köp, så då kan jag använda den på de sakerna som jag missade när jag snabbt letade igenom sidan i jakt på höstfynd som fanns med i dagens paket. Det är alltid kul att shoppa inför hösten, kanske för att det är så kallt då att det är skönt att bära lager på lager. Nu tänker jag beställa ett överkast och så de sista höstkläderna från bonaparte. Sedan gäller det att finna en varm, skön jacka och så något par jeans och jag tror kanske att jag har hittat dem nu. Sen tänker jag invänta en lugn, och skön höst.


 


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards