I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 2 september 2014

Av Marie - 2 september 2014 23:21

Jag har nästan målat klart en sida på förådet idag, sen tog all energi slut. Att måla med en pensel med torkad färg i - är inte det lättaste sen gick jag även och trodde att jag skulle få en ny pensel, men det hände ju aldrig. Det letade aldrig efter en ny. Så nu tänker jag mig att jag kanske inte tänker måla någon mer sida innan det har trollats fram en ny oanvänd pensel som går att måla med, så kanske förådet blir klar någon gång i år. Jag hoppas på att jag ska hitta mod att göra en sak som jag aldrig tidigare gjort förut, och jag hoppas att jag ska få en del av det inom en snar framtid så att det ännu finns en möjlighet att göra det som jag aldrig tidigare gjort. Det skulle betyda en del tror jag att genomföra det. Får se bara om jag vågar beställa det först, då är en del avklarat i alla fall. Annars så försöker jag läsa ut Eldvittnet så att man kan gå vidare med en ny bok, men det går lite trögt att läsa 3 böcker samtidigt så just nu läser jag bara 1. Så jag ska försöka läsa klart boken innan helgen, så att jag kan ta och välja en ny bok. Vilken vet jag inte riktigt och sedan skulle jag vilja spela lite mer watch dogs, jag spelade klart en del uppdrag innan jag stängde av för att jag inte orkade börja om igen.

Sen ser det ut som att jag ska ta och titta efter spelet i butik sims 4 jag har ännu inte klickat hem. Får se om det fortfarande finns kvar något ex när jag kommer förbi butiken??

Av Marie - 2 september 2014 22:54

Jag hittade ett par saker i Mio:s senaste katalog som jag gillade extra mycket och som fick mig i höststämning. Sen finns det även andra saker som är stora nu i höst tydligen och det är pasteller men jag ser mer rosa än pasteller på sakerna. Så därför finns bara färgen rosa med.


 

bilderna från mio


Jag tycker att det blev någon form av lugn över bilderna som jag satt ihop tidigare idag. Jag skulle själv vilja ha flera saker av de här, jag gillar både mattan i ull, någon av vaserna men även kuddarna. Jag hoppas ni gillar detta också, då jag tänkt fortsätta med ett par till.


 

Budda 249:- / Vas Drops 399:- / Kalender Kloss 59:- / Klocka Old style 499:- / Pläd Hobro 249:- / Kudde Dupion 199:- eller 2 st för 299:- / Tavla Friends 69:- / Matta Loop 2795:- / Tavla Forest 995:- / Vas Flora 349:-

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards