I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 16 september 2014

Av Marie - 16 september 2014 23:45

Såg den här på Backstreet Boys facebook sida nyss, och ingen här lär ha missat att jag gillar både Bsb men även Ed Sheeran. Gillar du det också?? Lyssna på låten och säg vad du tycker. All right.


Av Marie - 16 september 2014 23:19

Ja, det gick som jag trodde att det skulle gå. Jag tog ju naturligtvis och kick some ass, i Watch dogs, och kom ännu längre fram men det krävs någon form av aggression för att jag ska komma framåt. Är patifist i det vanliga livet och det verkar som att jag även är det i spelvärlden, så jag måste motivera mig för att jag ska komma vidare. För annars vågar jag inte möta och eliminera fienderna i spelet, och jo, jag vet att det bara är ett spel men jag rycker till för ljud och bomber både i spel eller om jag ser en film. Skydda den som skyddas kan. Får se om jag spelar lite till ikväll? Annars finns det ett par serier som jag annars funderar på. Hade tänkt hämta ut mina två paket som ligger och väntar på mig (underkläder och ett par överdelar - funderar på ett par till) men jag fick åka hem tomhänt. Det jobbade med en elskåp utanför kiosken till något och datasystemet drivs av el just från det elskåpet, så det gick inte att hämta ut något när man inte kunde registera det i datorn. Säger en del om hur sårbart vårat samhälle är, man kan snart inte betala utan internet, kort mm men det går heller inte att hämta det man beställt så känner man sig liten. Och nu finns det ett par saker som jag vill göra, men jag är nog tvungen att vänta tills imorgon.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards