I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 25 september 2014

Av Marie - 25 september 2014 23:45

Jag har hunnit med ett helt kapitel i Sandmannen innan jag var tvungen att springa iväg och klippa mig. Men jag har planer på att fortsätta, när jag nu kommer in i stämmning för att läsa. Fast kanske borde jag ta och avsätta tid till att läsa mer än jag gör för tillfället, så att datorn inte längre tar upp all min tid?? Och när jag inte läser så sitter jag för närvarande och tittar igenom lite mer kläder som ska beställas helst i helgen, och med en ny katalog som ramlade in idag. Så går jag igenom om det finns något nytt som inte fanns med i förra, och det fanns en t-shirt men nu vet jag inte om jag vill ha den. Bäst vore nog att inte ta med något som jag ändå inte har med på listan. Man kan ju annars göra som det står i den, använda den som en insperationskatalog istället, om hur jag kan sätta ihop det kläder jag redan har, för att bli redo för höst/vintermodet. Annars känner jag mig lite sjuk, jag är öm i halsen.

Så det ska bli skönt att läsa lite och se en film och se om förkylningen inte blommar ut, fast det finns en chans till att den gör det då alla andra redan har haft den. Jag börjar redan få ont i halsen, men det är ju helg snart.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards