I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 15 september 2014

Av Marie - 15 september 2014 23:17

Oboy, nu har jag klarat av uppdraget som jag satt fast vid igår, men det var nästan så att det inte gick. Dock löste jag det, men jag vet inte om det skulle gå lika bra om jag skulle vara tvungen att göra om det? Men nu gäller det att lista ut hur jag går vidare i nästa uppdrag. Eller så är det ett enkelt uppdrag?? Vi får se om jag tar och prova på det nu ikväll? Jag har i alla fall sett alla avsnitt av Private Practice, det slutade med att de alla hade någon riktning i livet eller någon att dela den med - tycker att den påminner om Förhäxad på det sättet. Får se vilken jag tar och ser nu av mina serier? Jag har ett par att välja mellan, annars är jag snart klar med Eldvittnet. Det är mindre än 40 sidor kvar nu, om jag inte hade spelat Watch dogs igår så hade jag nog läst ut hela boken igår men det gick som det gick med det. Nu har jag chockat mig själv igen, jag klarade av uppdraget genom att fly, sedan återvända slå ner en med tungt beväpnad sak. Hur kunde jag göra det?? Jag är själv chockad. Och jag har gjort även ett delmål i nästa uppdrag men nu tar jag kväller från spelet.


Nu har jag lite kvar att göra, innan jag intar sängen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards