I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 24 september 2014

Av Marie - 24 september 2014 23:23

Sitter och tittar på Vem tror du att du är, och samtidigt sitter jag och funderar. Jag vill, men vågar jag? Jag  har i alla fall läst ut Eldvittet och bestämde mig för att börja läsa fortsättningen i den serien, så jag tog upp Sandmannen men jag har ännu inte fått möjlighet att börja läsa i den ännu. Förhoppningvis så kommer jag att starta, innan jag ska sova. Annars hade jag även tänkt sätta igång med att skriva i min bok, jag såg när jag säkerhetskopierade mina filer i helgen att det är ett par månader sedan jag sist skrev. Jag har skrivit lite i för hand, och dem har jag ännu inte fört in i det dokumentet men det får mig att verkligen vilja sätta igång och skapa igen. Boken består av lite mer än 230 sidor, men det behövs mer text och handling innan den är slut. Måste bara skriva mer, och komma på lite fler saker innan den kan få ett slut och jag kan börja på uppföljaren. Och det hjälper att skriva klar början innan man fortsätter med serien...

Men det gäller att man börjar i liten skala och fortsätter, istället för att gå all in - och slutar för tidigt i ren utmattning. Det är en utmaning att läsa igenom matrialet, och det är mer än ett halvår sedan så jag minns inte allt jag hittills har skrivit. Det har gått för långtid och jag har både läst andra böcker under den här tiden men även tittat på filmer och tv serier. Sen får jag se vad mer som händer??

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards