I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 11 september 2014

Av Marie - 11 september 2014 22:31

Tog en promenad idag och gick och köpte kvällstidningen, lyssnade på musik då det är ett tag sedan sist. I förrgår räknas inte så det är ett bra tag sedan sist och när jag kom hem mötes jag av Safira som ville in. Hon har äntligen börjat hitta hem, både när det är natt och dag. När man visade henne hur det såg att gå hem när det var dag respektive natt, så behöver man bara vänta tills hon har bestämt sig för att hon vill komma hem/in igen. Hon är som ett litet brandlarm, man vet när hon ska ut/in. Men det går framåt i boken, det är runt 100 sidor kvar nu. Boken är bra, men just nu finns det för många andra saker som distraherar. Så det är lätt att man gör flera saker samtidigt. Men jag har försökt läsa lite mer idag, sen kan man ju alltid bli bättre. Annars har jag suttit och drömt mig bort, till hav och långa sandstränder. Det skulle vara skönt att ha något att se framemot i vår, så man orkar gå igenom en hal och kall vinter. Drömma kan man i alla fall göra. Men nu har jag lust att se Pravite Practice, det är ett tag sedan sist - några veckor i alla fall. Får nog bli film tidigast imorgon istället, eller så tar jag och spelar lite sims 4, för det är några dagar sedan sist. Undrar hur det blir imorgon, men jag tror att det blir en promenad i alla fall.

Av Marie - 11 september 2014 08:45

 

bilder från mio


När hösten knackar på dörren, kan det kännas skönt att ha ett ombonat och hemtrevligt hem. Vissa lyckas, andra försöker med det hela livet. Vissa bor stort och andra lite mindre, de kanske har matrum och vardagsrum i samma rum. Då kan det kännas skönt att ha två olika stilar i rummet för att bryta upp rummet lite och vissa att den har flera områden i en och samma rum. Här kommer ett höstinsperad vardagsrum delux, men möbler från mio men med två ändamål.

 

Westham fåtölj 7295:- / Lino soffa 9995:- / Bolzano hylla 3495:- / Dome Glaskupa 399:- / Elise Hylla 5995:- / Captain Vägglampa 2595:- / Dalahäst Skulptur 59:- / Woodstock Bord 7695:- / Big City Tavla 695:- / Antoinette Stol 1795:- / Drops Vas 399:- / Lafayett Taklampa 595:- / Arifa Matta 2495:-

 

Ett riktigt dröm vardagsrum, värdig en lång höst 2014.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards