I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 26 september 2014

Av Marie - 26 september 2014 23:11

Stora delen av dagen har jag funderat över olika saker, och vissa saker som jag tänker göra imorgon. Vissa saker är annorlunda och andra är något som jag har funderat på en tid, men ännu gått och väntat på en tid till att beställa de sista pusselbitarna. Sedan är jag nästan klar och det ska bli så skönt. Att släppa lite av sina tankar och lämna dem bakom sig. Sen ska jag även försöka hinna med sånt som jag inte har gjort under en tid, som jag vill komma igång med - som att sätta igång att skriva igen, är en av dem. Men förutom att jag har påbörjat min läsning men ännu inte kommit så långt, blev lite skrämd över att läsa den innan jag somnar. Så har jag även valt bort det momentet innan jag somnar, rädd att jag då inte ska kunna somna för att jag har blivit för uppskrämd eller att jag under drömstatidiet ska återskapa en del av det jag just läst och att jag ska vakna upp vettskrämd. Så jag tror nu att jag får ta och läsa under dagen, då jag är vaken och kan sortera bort det som händer en bra stund innan jag somnar.


Denna måste ni bara se, innan den 6 oktober. http://www.svtplay.se/video/2350970/att-leva-med-autism


Men nu ska jag snart se Landgång, jag har ännu inte sett ett enda program från årets omgång, men jag såg det när det sist visades - och det är ett tag sedan. Men jag har även tittat på två olika vlogs från essiebutton, den här veckan.



Och




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards